مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-04دانش

صدور مجوز واگذاری زمین به واحدهای فناور و دانش بنیان استان لرستان 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد نامداری رییس پارک علم و فناوری لرستان در نشستی با خبرنگاران گفت: پارک علم و فناوری لرستان دارای حدود 20 هکتار زمین تحت تملک است که این اراضی مشمول قوانین مناطق آزاد تجاری و معافیت های مالیاتی 20 ساله برای .

- رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: پارک علم و فناوری لرستان دارای حدود 20 هکتار زمین تحت تملک است که این اراضی مشمول قوانین مناطق آزاد تجاری و معافیت های مالیاتی 20 ساله برای شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد نامداری رییس پارک علم و فناوری لرستان در نشستی با خبرنگاران گفت: پارک علم و فناوری لرستان دارای حدود 20 هکتار زمین تحت تملک است که این اراضی مشمول قوانین مناطق آزاد تجاری و معافیت های مالیاتی 20 ساله برای شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر هستند.

 رییس پارک علم و فناوری لرستان تشریح کرد:  یکی از مشکلاتی که در مسیر رونق تولید و حمایت از توسعه واحد های فناور و دانش بنیان وجود داشت، مشکل واگذاری زمین به این واحد ها بود که با تدوین طرح جامع عمرانی اراضی پارک و پیگیری های لازم، این طرح در هیات امنای منطقه مورد تصویب قرار گرفت و مجوز واگذاری زمین به واحد های فناور از سوی وزارت علوم صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز واگذاری زمین به واحدهای فناور و دانش بنیان استان لرستان 

صدور مجوز واگذاری زمین به واحدهای فناور و دانش بنیان استان لرستان